Jeśli otrzymałeś/aś już etykietę DHL, naklej ją na przesyłkę i wybierz jedną z nowych opcji zwrotu:
- Nadaj przesyłkę w jednym z ponad 9000 punktów zwrotu DHL BOX 24/7/DHL POP. Sprawdź stronę
https://parcelshop.dhl.pl/mapa?type=fm, znajdź najbliższy punkt w Twoim sąsiedztwie.
Ewentualnie:
- Umów kuriera DHL po odbiór paczki bezpośrednio na stronie DHL
https://dhl24.com.pl/zwroty/.
W portalu wykonaj następujące czynności:
a. Wprowadź w wymagane pole 11-cyfrowy numer przesyłki z Twojej etykiety zwrotnej DHL i kliknij ‘Zwróć paczkę’
b. Wybierz opcję “Nadaj u kuriera”
c. Sprawdź poprawność swoich danych adresowych i dokonaj ewentualnej korekty. Kliknij również “Zmień”, aby wprowadzić swój adres e-mailowy oraz numer telefonu
d. Wskaż datę oraz czas przyjazdu kuriera i kliknij “Zwróć paczkę”.
Pamiętaj, że na paczce należy umieścić tylko jedną etykietę.
Po umówieniu zlecenia odbioru przesyłki przez kuriera otrzymasz na podany adres wiadomość e-mailową (o ile nie popełniono tzw. literówki, bądź aplikacja pocztowa nie skierowała jej do folderu Spam). Jest to potwierdzenie, że termin odbioru został poprawnie zlecony.
W przypadku problemów z zamówieniem kuriera możesz skontaktować się Biurem Obsługi Klienta DHL eCommerce.
Potrzebujesz etykiety DHL?
W każdej chwili możesz wygenerować nową etykietę do zwrotu przez firmę kurierską DHL Polska.
Możesz skorzystać z linku, którego otrzymałeś od sprzedawcy, bądź na koncie użytkownika w sklepie, np.
na stronie Zalando w zakładce “Moje zwroty”. Kliknij w ‘Wygeneruj etykietę zwrotną’, pobierz plik PDF, a następnie go wydrukuj.
** Uwaga: Zwrócenie przesyłki w punkcie odbioru DHL BOX 24/7/DHL POP lub przez kuriera DHL z wykorzystaną już etykietą lub innej firmy nie jest możliwe. Nie naklejaj również kilku etykiet na jedną paczkę.