Materiały eksploatacyjne

Instrukcja zamawiania materiałów eksploatacyjnych DHL Parcel

Klienci mogą zamawiać materiały eksploatacyjne wyłącznie przez „Formularz zamówienia materiałów eksploatacyjnych” i wysłanie go na dedykowany dla każdego terminala adres e-mail.

Uwaga! Jeśli mają Państwo wątpliwość, do którego terminala wysłać zamówienie, prosimy o zapytanie kuriera, który odbiera lub doręcza do Państwa paczki DHL, w jakim terminalu pracuje. Do tego terminala należy wysłać zamówienie na materiały.
W przypadku, gdy Klient ma kilka oddziałów każdy z nich może składać zamówienia samodzielnie, natomiast e-mail z zamówieniem musi być przez zamawiającego wysłany do wiadomości osoby upoważnionej przez Klienta.
Ta zasada nie dotyczy Klientów, którzy są brokerami (pośredniczą w sprzedaży) usług DHL. Klientów brokerów prosimy o kontakt ze swoim przedstawicielem handlowym w celu ustalenia zasad zamawiania materiałów eksploatacyjnych.
Przedstawiciel handlowy, Biuro Obsługi Klienta (Contact Center) oraz kurierzy nie przyjmują zamówień na materiały eksploatacyjne.
Uwaga!
Od dnia 1 listopada 2021 rozpoczynamy pobieranie opłat za koperty. Informację o cenie kopert znajdą Państwo w Cenniku lub u Państwa przedstawiciela handlowego.
Jednocześnie informujemy, że przesyłki z zamówionymi materiałami eksploatacyjnymi będą wysyłane na koszt Klienta, zgodnie z jego indywidualnymi stawkami.